Blizzard nastavlja da aktivno radi i podržava razvoj legendarne strategije WarCraft 3 tokom ove godine, i čini se kao da je igra tek juče izašla, a ne pre sada već 16 godina.
Nakon što je u aprilu stigao patch 1.29, koji je doneo punu podršku za široki ekran i balans promene na herojima, sada nam nepunih dva meseca kasnije na PTR (test server) stiže i patch 1.30, koji donosi još već broj balans promena, ovoga puta i brojne promene na samim jedinicama, zgradama i mapa, ne samo na herojima.
Generalno, ideja promena je da se malo “poguraju” slabije korišćene jedinice, heroji i osobine, a da se neke standardne taktike konačno uzdrmaju i otvori prostora za neka nova otvaranja i buildove.
Ovaj patch je zaista ogroman i donosi previše balans promena da bismo ih sve ovde napisali i komentarisali ovde, tako da je najbolje da posetite zvanični post na Battle.net forumu i sami pogledate šta se sve promenilo, prateći ovaj link.
Promene na mapama možete videti u odvojenom postu na ovom linku.
Šta vam se od promena sviđa, a šta ne? Nama je pre svega drago da vidimo ovoliku pažnju iz Blizzarda za ovaj klasik, jer ovakve velike balans patcheve zaista nismo videli dobrih 10 godina. Što se samih promena tiče, moraćemo prvo da ih testiramo da bismo ih komentarisali, ali smo generalno zadovoljni pravcem u koje se kreću.
Preporučujemo vam i da pogledate legendarnog WarCraft 3 igrča Grubby, koji je u ovom detaljnom videu izneo svoja zapažanja i mišljenja oko novih promena.