Nakon nedelju dana testiranja na PTR serveru, inkvizitorka Whitemane konačno je stigla u Nexsus da pročisti grešnike i natera ih na priznanje.
Ovaj support heroj, koji je ono što je u WoW bio Discipline Priest, ima veoma zanimlji stil igranja, gde kombinovano ima veoma visok damage i pre koga healuje, ali ima veoma malo utility spellova.
Veoma je čudna za igranje i verujemo da će igrači morati da se naviknu dobro na njen stil pre nego što nauče kako da je tačno koriste, mada smo već videli koliko smrtonosna može da bude.
Kod Crhomie je stigao čitav jedan set promena na nekoliko polja, čija je ideja da natera Chromie igrače da “priđu bliže”, odnosno da igraju rizičnije ali i sa potencijalnim nagradama koje stižu uz taj rizik, a sve to kroz poboljšanja za njen Auto Attack. Ujedno je smanjen range na njenim damage magijama, i sada su uočljivije protivnicima, kako bi mogli da lakše i na vreme odgovore na njih, odnosno da se sklone.
Mislimo da su te promene jako “zdrave” za samu igru i da predstavljaju nešto što je praktično čitava zajednica tražila, jer je univerzalno prihvaćeno da je Chromie bila jedna od najviše frustrirajućih heroja za igranje.
Za Stukova su sa druge strane stigle promene čija je ideja da se malo smanji uticaj koji Lurking Arm ima na stil igranja Stukova jer za sada čitav gejmplej oko Stukova zavisi od ove izuzetno moćne “zoning” osobine. Izvršeno je nekoliko promena na popularnim talentima vezanim za Lurking Arm, neki su premešteni, neko oslabljeni, a neki redizajnirani. Sa druge strane, dodato je nekoliko poboljšanja za talenete oko Weighted Pustule, kako bi se ova “najmanje bitna” magija Stukova malo više stavila u akciju.