HotS: Predstavljene nove uloge heroja i izmene u Ranked i Quick Match modovima

HotS: Predstavljene nove uloge heroja i izmene u Ranked i Quick Match modovima

Iako smo na ovogodišnjem BlizzConu dobili nešto manje sadržaja za HotS nego što smo očekivali (prvi BlizzCon na kome je predstavljen samo jedan umesto dva heroja), to naravno ne znači i da nam nije stigla gomila novina i informacija koje sve zajedno nam stižu u narednom periodu ili tokom 2019. godine.

Pored dakle novog heroja, a to je prvi originalni Nexus heroj Orphea, dobili smo i najavu za rework Stitches i Sylvanas, koji će stići u decembru, a ono što svakako ima najveći uticaj jesu najavljene gejmplej promene koje se tiču iskustva i armora.

Poslednja HotS novina koju smo sinoć saznali na BlizzConu, sa “What’s Next” panela, tiče se samih sistema igre i modova igranja.

Pre svega, predstavljene su nove uloge za heroje, koje su najavljivane već neko vreme i koje su čak i slučajno otkrivene na jednoj od novih stvaričica iz BlizzShopa.

Od sada, opraštamo se od Specialista (za šta smo malo tužni), i dobijamo čak šest novih uloga heroja i ispod možete videti koje su to, i kako su trenutno postojeći heroji raspoređeni po njima.

Dakle, umesto Warriora, dobili smo klasične “tenkove” koji imaju ulogu “glavnog” tenka, i bruzere, kategorija u koju su dodati i neki bivši Assasini i Specialisti, poput Thralla, Xula i Ragnarosa. U pitanju je dakle generalno Melee tip heroja, koji mogu da prime dosta udaraca, ali umeju i da dobro udare, heroji koji najčešće završavaju u ulozi solo lanera.

Većina dosadašnjih support heroja je sada prešla u kategoriju “Healer”, dok sama Support kategorija je sada rezervisana za heroje čija primarna “ispomoć” nije u lečenju i ovo je za sada kategorija sa najmanje heroja. Osim Abathura, Medivha i Xula, najveći broj ostalih Specialist heroja je prešao u Assasin kategorije, koje su sada prosto podeljene na “Melee” i “Ranged”. Iskreno, čudno nam je da vidimo heroje kao što su Probious i Murky među asasinima, ali dobro.

Mislimo da je ovakav sistem sasvim na mestu i da će pomoći igračima da bolje i jasnije razumeju uloge heroja, ali i potrebe kompozicije koju igraju kada draftuju.

Osim izmena rola, dolazi i izmena sistema u modovima igranja. Najpopularniji mod, Quick Match, će od sada uvek prioratizovati da ima barem jednog Tanka, Ranged Assassina i Healera kada vam traži partiju, a druga dva mesta će biti fleksibilna. Kada stignu ove izmene, postojaće XP nagrade za igrače koji u Quick Match igraju role koje su manje popularne. Ovo naravno ne važi ukoliko igrate party od petoro ljudi, tada možete imati kompoziciju kakvu želite.

Najveće izmene će pretrpeti Ranked sistemi, i one će dolaziti postepeno tokom naredne godine. Verovatno najveća novina, objedinjuju se Hero i Team League, uz opciju Solo igračima da budu ukršteni samo sa ostalim Solo igračima ukoliko žele. 

Uvodi se sistem “praštanja” ukoliko dugo vremena igrate sa botom, i tada ne gubite MMR usled poraza. Istovremeno, igrači koji napuštaju partije često će dobijati penale koji, ukoliko se nagomilaju, sa sobom donose ozbiljne posledice, ali nije rečeno previše o tome kakve su to posledice.

Na početku sezone, umesto 10 placement mečeva, sada ćemo imati samo tri, a demotion/promotion partije između rankova biće u potpunosti uklonjene. Ujedno, umesto Ranked poena koje sada vidimo, konačno stiže vidiljivi MMR za sve igrače i on će biti presudan za vaš rank, ranked poeni nestaju,

Na kraju, opet je pomenut i PBM (performance based matchmaking), koji je trebalo još pre godinu dana da se uvede, ali to nije uspelo. Sada neće uticati na vaš plasman, ali će vam davati informacije i statistike o tome kako igrate sa nekim herojima, i na osnovu toga možete videti koliko ste dobri ili loši u toj ulozi i šta treba da menjate/vežbate.

Related Articles